BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 31 January 2016

terima.

ku sering tertanya dimanakah arah tujuan sebenar. puas aku mencari tapi tak aku temui. apakah ini suratan darinya? aku sabar aku lemah apa bila diuji. kekuatan ku bagai kan hilang ibarat mimpi kelemahan ku terbukti. tak sanggup melihat diri ini. diseksa diperdaya. apakan daya aku terima semuanya. berliku jalan hidup ini tetapi aku masih kuat menempuh terkadang luka dalam hati ini tak mudah disembuh. ya tuhan. aku hilang cinta ,kasih dan sayang, yang lama aku idamkan tidak terduga aku akan kehilangan. namun aku tetap cekal kan jiwa dan raga ini. walau diri ini seperti hilang keyakinan akan ku gantikan dengan kekuatan serta ketabahan. Ya Tuhan sesungguhnya aku percaya akan adanya bahgia seandainya aku tidak putus asa melewati hari meskipun aku dilema dan tidak berdaya.caya dihati ku padam. tapi aku tau aku harus tetapkan semangat baru. Aku terima semua ini.



AS

0 comments: